O specie aparte (10/10)
Da, ființele umane sunt diferite de alte specii. De la arte la științe, am realizat lucruri extraordinare și unice. Am depășit limitele, de asemenea, prin impactul global asupra mediului, până la punctul de a amenința multe specii, inclusiv pe a noastră.