Războiul din Iran: E Putin cel mai mare perdant?Caniculă: de ce suferă Europa?
La sfârșitul lui iunie 2026, numeroase orașe europene au înregistrat temperaturi-record. Canicula scoate la iveală cât de nepregătită este Europa pentru efectele schimbărilor climatice, în ciuda avertismentelor lansate de oamenii de știință de-a lungul anilor. De ce implementăm atât de încet soluții care ar putea proteja mai eficient sănătatea și viața celor mai vulnerabili?