Heatwave: Why Is Europe Suffering?
In late June 2026, many European cities smashed their all-time temperature records. The heatwaves this summer has forced Europe to face up to a lack of foresight and adaptation, even though scientists have been sounding the alarm for decades. Why are we taking so long to adapt our cities to climate change and protect the most vulnerable?