Pod koniec czerwca 2026 roku wiele europejskich miast odnotowało rekordowe temperatury. Fale upałów obnażają brak przygotowania Europy na skutki zmian klimatu, mimo wieloletnich ostrzeżeń naukowców. Dlaczego tak wolno wdrażamy rozwiązania, które mogłyby skuteczniej chronić zdrowie i życie najbardziej narażonych osób?