Holandia inwestuje w nowoczesną produkcję żywności. Ten mały kraj jest już drugim, zaraz po USA, eksporterem produktów rolnych na świecie. Holenderscy specjaliści budują pionowe plantacje obsługiwane przez algorytmy zdolne do dokładnego odtworzenia warunków klimatycznych, optymalnych dla wzrostu. Czy to tylko eksperymenty, czy przyszłościowa produkcja żywności? Sprawdzamy.