Niewygodne pytania
Sprawiedliwym handlem interesuje się coraz więcej osób, które przed zakupem jakiejś rzeczy upewniają się, że jej wyprodukowanie nie napędzało kryzysu klimatycznego ani nie powodowało cierpienia ludzi i zwierząt. Jednak takie produkty są droższe. Czy sprawiedliwy handel jest zatem rozwiązaniem wyłącznie dla bogatych?