Rolnicy kontra giganci energetyczni37 min
Walka ludzi z wielkimi firmami to pojedynek Dawida z Goliatem. Przedstawiamy historię Saúla Luciano LLiuyi, rolnika z Andów, który odważył się zaatakować niemieckiego giganta energetycznego RWE. Firma jest jednym z największych trucicieli na świecie – od początku swojego istnienia wyemitowała więcej CO2 niż samo Peru. A to właśnie jeden z krajów, który w największym stopniu odczuwa skutki zmiany klimatu. Dokument z lektorem.