Niewygodne pytania - Modyfikacja kodu genetycznego42 - Odpowiedź na prawie wszystko
Transhumaniści wierzą, że przyszłością człowieka jest jego nieustanne ulepszanie za pomocą technologii. Niektórzy twierdzą, że już to robimy za pomocą protez czy implantów, a nawet okularów i ubrań. Jakie są skutki tego mariażu między technologią a biologią, człowiekiem a maszyną?