Niewygodne pytania
Czy modyfikacja ludzkiego kodu genetycznego jest bezpieczna? Nauka poczyniła tu znaczne postępy, takie jak sekwencjonowanie ludzkiego DNA, a to z kolei umożliwiło leczenie wielu chorób. Jednak wiele osób boi się, że te innowacje mogą wymknąć się spod kontroli.