Cyfrowy świat i my
Nanocząsteczki stały się jednym z ulubionych tematów teorii spiskowych. Czy ma to związek ze zmianą postrzegania nauki i naukowców, która miała miejsce podczas covidu? Na czym opierają się te teorie?