Europa w kosmosie
Debiut najnowszej europejskiej rakiety nośnej Ariane 6 planowany jest na czerwiec 2024 r. To ogromne wyzwanie techniczne dla Europejskiej Agencji Kosmicznej (ESA), lecz również obietnica realizacji ambitnego projektu. Ariane 6 miałaby bowiem umożliwić Europie umieszczać ładunki na orbicie okołoziemskiej.