Kosmiczny Teleskop Webba
Zaledwie rok po tym, jak go uruchomiono, Kosmiczny Teleskop Jamesa Webba zrewolucjonizował sposób obserwacji Wszechświata. Dostarczył zdjęć protogwiazd czy rodzących się galaktyk oraz bezprecedensowych informacji o egzoplanetach. Dzięki tym danym rozpoczęły się wieloletnie zaawansowane badania astronomiczne.