Cyfrowy świat i my
Wystawiamy opinie wszystkiemu: restauracjom, fryzjerom, Uberom, a nawet stacjom benzynowym. Ale do jakiego stopnia te oceny odzwierciedlają rzeczywistość? By to zbadać przyglądamy się anatomii szybkiego sukcesu, a następnie upadku, pewnej paryskiej restauracji.