Cyfrowy świat i my
Jeszcze kilka lat temu nabijaliśmy się z błędów popełnianych przez tłumaczy internetowych, takich jak Google Translate. Dziś śmiejemy się z nich coraz rzadziej, bo jakość ich tłumaczenia jest coraz lepsza. Również czat GPT wyręcza nas w pisaniu i tłumaczeniu. Jak to wpłynie na naszą komunikację?