Europa w Kosmosie
We wrześniu 2022 roku amerykańska sonda Dart zmieniła kurs asteroidy Dimorphos i udowodniła, że jest to to możliwe. Czas na europejską misję Hera, która ma dwa zadania - ponownie udowodnić, że kolizja z asteroidą może uchronić Ziemię oraz lepsze poznanie asteroid, świadków powstania Układu Słonecznego.