Pogoda w kosmosie: jest się czego bać?30 min
Czy kosmici rozmawiają o pogodzie? Z pewnością, bo w kosmosie dużo się dzieje! Są tam tornada i burze słoneczne, a gdy się rozszaleją, zagrażają również mieszkańcom i mieszkankom Ziemi. To dlatego kosmicznej pogodzie poświęca się tak dużo badań naukowych. Opowiadamy Wam o najciekawszych.