Kazachstan: pozdrowienia z Bajkonuru25 min
Bajkonur powoli odchodzi w cień. Na największym kosmodromie świata działają dziś tylko trzy z piętnastu stanowisk startowych, a w tym roku zaplanowano zaledwie kilka startów. Kazachstan chce jednak zachować legendę tego miejsca. Moskwa, która dzierżawi obiekt do 2050 roku, planuje przenieść działalność kosmiczną na kosmodrom Wostoczny na Syberii.