Agree to Disagree!
Is it possible to modify our genes? Science has made major advancements, such as human DNA sequencing and the CRISPR/Cas9 techniques. While it has become possible to cure genetic diseases and preventively treat predispositions to certain pathologies, these innovations are not without risks and are likely to be misused.