Disunited Nations - ONU și Orientul MijlociuCetățenia în Italia
Insaf Dimassi a venit din Tunisia la vârsta de nouă luni. În prezent, are 28 de ani și nu a obținut încă naționalitatea italiană. Mai mult de 900.000 de studenți sunt în aceeași situație ca și ea. Un scandal pentru asociațiile ce au organizat referendumul din iunie 2024. Obiectiv: reducerea rezidenței legale de la zece la cinci ani pentru cetățenii non UE.