Chile pisze konstytucję
Insaf Dimassi przyjechała do Włoch z Tunezji, mając zaledwie dziewięć miesięcy. Dziś w wieku 28 lat wciąż nie posiada włoskiego obywatelstwa. Ponad 900 000 studentów znajduje się w tej samej sytuacji. „To skandal” – mówią organizacje, które w czerwcu ubiegłego roku zainicjowały referendum. Jego celem jest skrócenie ustawowego okresu pobytu z dziesięciu do pięciu lat dla obywateli spoza Unii Europejskiej.