Po dwudziestu latach osoby, które przeżyły ataki z 11 września na World Trade Center w Nowym Jorku, nadal są głęboko naznaczone swoimi doświadczeniami. W tym reportażu spotykamy się z zapomnianymi ludźmi, którzy zmagają się z przezwyciężeniem traumy tego tragicznego dnia.