Unia Europejska: zwrot na wschód?13 min
Unia Europejska od 2004 r. stale się powiększa, w szczególności o kraje wschodnie takie jak Polska, Węgry czy Słowacja. Wybuch wojny w Ukrainie jeszcze bardziej przesuwa ten środek ciężkości. Z czym to się wiąże?