Od hydraulika do oligarchy
Na Węgrzech wąska grupa bliskich rządowi biznesmenów kontroluje gospodarkę. Centralną postacią jest Lőrinc Mészáros, dawny hydraulik i przyjaciel Viktora Orbána, dziś najbogatszy Węgier. Projekty w Felcsúcie, ich wspólnej rodzinnej miejscowości, były wspierane państwowymi i unijnymi funduszami. Analiza ujawnia schematy faworyzujące ludzi z kręgu rządowego, symbolizując nepotyzm i korupcję w kraju.