Uniunea Europeană se înclină către est?
Înființată în 1954 sub forma CECO, Uniunea Europeană a continuat să se extindă, în special spre est începând din 2004. Odată cu războiul din Ucraina, centrul de greutate al Uniunii pare să se fi deplasat din nou spre Europa de Est. Polonia, Ungaria, România: mai mult ca niciodată, atenția se concentrează asupra țărilor la granițele cărora se desfășoară războiul ruso-ucrainean.