Înapoi în Rusia, în plin război
Jurnalistul Vladimir Vasak se întoarce în Rusia pentru a afla cum este viața într-o țară aflată în război. Într-o călătorie de la Moscova la granița cu Finlanda, el descoperă o țară care pare mult mai puțin izolată pe plan internațional decât ar putea crede mulți occidentali.