Rosja: powrót do kraju na wojnie25 min
Dziennikarz Vladimir Vasak po latach przerwy wybrał się do Rosji sprawdzić, jak wygląda kraj po 11 latach prowadzenia wojny z Ukrainą. Czy Rosjanie ślepo wierzą w reżimową propagandę, czy kraj jest tak odizolowany, jak chcemy wierzyć w Europie? Film z lektorem.