Strefy konfliktu
Meksyk od dekad walczy z kartelami narkotykowymi, które destabilizują kraj poprzez brutalną przemoc i korupcję. Od 2006 roku zginęło ponad 450 tysięcy osób, a kolejne 125 tysięcy uznawanych jest za zaginione. Całe regiony znajdują się pod kontrolą karteli, które nieustannie walczą o wpływy. Ten konflikt dawno temu rozlał się poza granice kraju, jego najnowszą areną stały się Stany Zjednoczone, największy odbiorca meksykańskich narkotyków.