Meksyk pod presją USA: wojna z kartelami25 min
Po śmierci El Mencha członkowie kartelu Jalisco po raz pierwszy udzielają wywiadu. 22 lutego 2026 roku Nemesio Oseguera Cervantes, przywódca Kartelu Nowej Generacji z Jalisco, zginął podczas operacji meksykańskiej armii wspieranej przez USA. Jego śmierć wywołała falę przemocy i przyspieszyła przebudowę świata karteli oraz narodziny nowego pokolenia przestępców.