Mexic: cartelurile în vizorul SUA25 min
În umbră, se conturează o nouă generație de infractori, adesea legată de Statele Unite, care reprezintă o transformare profundă a traficului de droguri. În februarie 2026, Nemesio Oseguera Cervantes, cunoscut sub numele de „El Mencho”, șeful cartelului Jalisco Noua Generație, este ucis în cadrul unei operațiuni conduse de armata mexicană cu sprijinul serviciilor americane. Moartea sa declanșează un val de violențe și accelerează o reorganizare care era deja în curs.