Źródła
Fentanyl, narkotyk 50 razy mocniejszy od heroiny, pustoszy amerykańskie miasta. Większość przemytu dociera przez meksykańską granicę, lecz produkty potrzebne do wytworzenia narkotyku pochodzą z Chin.