Chiny: wymuszone zeznania23 min
W Chinach Xi Jinpinga rośnie liczba wymuszonych samooskarżeń, pokazywanych następnie w telewizji i Internecie. Pod wpływem kar, gróźb, a nawet tortur, to fałszywych zeznań zmusza się przede wszystkim dysydentów, adwokatów walczących o prawa człowieka, dziennikarzy i obcokrajowców krytykujących politykę rządu bądź informujących o powrocie koronawirusa. Od 2013 roku ok. 100 osób zmuszono do przyznania się do winy.