Chiny: początek nowej rzeczywistości?25 min
Rezerwowanie biletu do parku za pośrednictwem urzędu miasta? Tak teraz robią miliony Chińczyków i Chinek. A to i tak luksus po tygodniach izolacji. Wraz ze spadającą liczbą zachorowań, życie w Chinach zaczyna się zmieniać. Czy kiedyś wróci do stanu sprzed pandemii?