Indie kontra Chiny: pojedynek gigantów13 min
Chiny i Indie – dwa kolosy z ogromnym apetytem na globalne wpływy. Obecnie Indie przewyższają Chiny pod względem demograficznym, ale pozostają za nimi daleko w tyle pod względem gospodarczym, strategicznym i militarnym. Ambicją Chin jest objęcie światowego przywództwa, ale hamulcem są wewnętrzne problemy. Przyjrzyjmy się z bliska tym dwóm tytanom.