India and China: Two Giants at Loggerheads13 min
With each having more than 1.4 billion citizens, China and India are the two most populous countries on Earth - two giants with completely opposite state models. A conflict simmers between these two powers, high up in the Himalayas, along the "Line of Actual Control," a border that stretches for hundreds of kilometres...