Indie–Chiny: selfie z córką38 min
Przez dziesięciolecia rodzice w Indiach i Chinach chcieli mieć wyłącznie synów; dziewczynki poddawano aborcji albo po urodzeniu porzucano lub sprzedawano. Od pewnego czasu zaczyna się to jednak zmieniać, m.in. z powodu rosnącej świadomości, że niedobór kobiet w dwóch najludniejszych państwach świata zagrażał równowadze demograficznej.