Liberia: Kush, drogul morților vii
Astăzi, în China, mulți bărbați nu mai găsesc soții. Totuși, de câțiva ani, tendința, atât în India, cât și în China, deși încă ușor favorabilă băieților, a suferit o schimbare impresionantă. Energia combativă a doi activiști – o femeie și un bărbat – care au inițiat proiecte surprinzătoare, precum leagănele anonime din India, a contribuit la această „revenire în grație” a fetelor.