Elektryczne samochody "made in China"13 min
Samochody elektryczne rewolucjonizują przemysł motoryzacyjny. Wiele krajów wprowadziło ułatwienia dla kierowców, którzy chcą się przesiąść na elektryka. Inne musiały już narzucić limity sprzedaży – tak wielka była popularność tych nowoczesnych środków transportu. Jest jednak jedno “ale” – większość samochodów elektrycznych pochodzi z Chin.