Czy ludzkość się starzeje?13 min
Chiny zaniepokojone spadającymi wskaźnikami demograficznymi wycofały się z polityki jednego dziecka na rodzinę - teraz zachęcają do powiększania rodziny poprzez różne formy wsparcia. Z wyjątkiem Afryki wszystkie kontynenty borykają się z problemem starzejących się społeczeństw. Czy polityka prorodzinna może jeszcze odwrócić ten trend?