Paryż: rowery kontra auta31 min
Paryski ratusz od dłuższego czasu próbuje ograniczyć liczbę samochodów na ulicach miasta. Budowę nowych ścieżek wspierają m.in. młode rodziny mieszkające w centrum. Jednak wielu paryżan, w tym kierowcy taksówek i kurierzy rowerowi, nie jest zadowolonych z miejskiej polityki transportowej. Nowy mer francuskiej stolicy, socjalista Emmanuel Grégoire, zapowiada kontynuację zielonych działań rozpoczętych przez swoją poprzedniczkę, partyjną koleżankę Anne Hidalgo.