Biciclete versus mașini: conflictul etern din Paris31 min
Primăria din Paris încearcă de ceva vreme să reducă numărul de mașini de pe străzile orașului. O politică favorabilă bicicletelor, care include amenajarea de noi piste pentru biciclete și măsuri împotriva traficului auto, este susținută de multe familii tinere care locuiesc în centrul orașului. Cu toate acestea, mulți parizieni, printre care șoferii de taxi și curierii pe bicicletă, nu sunt mulțumiți de politicile de trafic ale orașului. Noul primar al capitalei franceze, socialistul Emmanuel Grégoire, promite să continue politicile verzi începute de predecesoara sa, colega de partid Anne Hidalgo.