Re: Road Wars in Paris
City hall in Paris has been trying to reduce the number of cars on the city streets for some time now. A pro-bike policy with new cycle lanes and anti-car measures is supported by many young families living in the city centre. But many Parisians, including taxi drivers and bike couriers, are not happy with the city’s traffic policies.