Electric Cars ‘Made in China’13 min
The automotive industry, which has been globalised for decades, is currently experiencing a real revolution: the electric car. At a time of ecological transition, these less polluting and more economical vehicles have been gaining in popularity: many countries have even imposed electric car sales quotas for the coming years. We take a look at this in-demand market in which China is positioning itself as a key player.