Chiny i Rosja: przyjaźń na całe życie?13 min
Podobieństwa są solidne: dwa ogromne kraje, komunistyczne dziedzictwo, autorytarni władcy. Jednak czy Chiny i Rosja mają ze sobą aż tyle wspólnego? Jak pokazuje nasza analiza za pozornymi analogiami kryje się wiele komplikacji i przede wszystkim jedna konfliktogenna ambicja: roszczenia do światowej władzy.