Meksyk: muzyka na usługach karteli36 min
Gitara klasyczna, kontrabas, charyzmatyczny wokalista. To nie zespół mariachi, lecz narco-corrido, stylu słuchanego przez wszystkich Meksykanów. Przyjazny dla ucha, w tekstach kryje pochwały przemocy, opiewa zatargi z prawem mafiosów i ich luksusowy styl życia. Każdy kartel ma swoich śpiewaków, wystarczy tylko jedno złe słowo, by z ulubieńców stali się ofiarami.