Mexico: Drug Cartel Music36 min
In Mexico, narcocorrido is a new genre that is proving highly controversial. Mixing traditional music with lyrics praising the drug cartels and their violence, the authorities want to ban it, even though stars of narcocorrido are hugely popular.