Iran: w cieniu wojny24 min
W pustych mieszkaniach i na opustoszałych ulicach stolicy Irańczycy żyją w cieniu bombardowań, rozdarci między nadzieją a grozą oraz lękiem przed niedoborami. Wojna pogłębia podziały w społeczeństwie od dziesięcioleci uciskanym przez reżim.