Iran: relacja z pierwszych dni wojny13 min
Wielu Irańczyków cieszyło się po pierwszych amerykańsko-izraelskich bombardowaniach - niektórzy wyszli na ulice i otwarcie wyrażali swoją radość. Z kolei zwolennicy reżimu mułłów protestowali przeciwko atakowi w demonstracjach organizowanych przez władze.