Irak pod butem bojówek
Jak rozbroić zwycięzców? W 2014 roku, by powstrzymać pochód islamistów z ISIS i ochronić Bagdad, rząd iracki zmobilizował tysiące młodych mężczyzn, w większości szyitów i stworzył Siły Mobilizacji Ludowej. Dziś to konstelacja bojówek, z których część wspierana jest przez Iran.