Syria: kobiety na wszystkich frontach25 min
Upadek reżimu Assadów oraz przejęcie władzy przez islamistów, postawiło Rożawę, syryjski Kurdystan, w stan najwyższej gotowości. Kobiety chwyciły za broń, by uratować wywalczoną równość.