Cuba: An Island in Turmoil
The fall of the Assad regime and the seizure of power by Ahmad El-Sharaa has changed the situation in the semi-autonomous Kurdish region of Rojava in north-east Syria. Women there are on the front line fighting for their homeland and for their hard-won equal rights.